Νέα σειρά Χ2: το θρυλικό μικρό τρακτέρ της McCormick γίνεται Stage V

Η τελευταία προσθήκη τρακτέρ ΜcCORMICK  είναι η σειρά X2, οικογένεια τρακτέρ μικρού μεγέθους που διαθέτει μια εκτεταμένη βελτίωση του κινητήρα, η οποία περνά από τον κινητήρα Yanmar Tier 3 στον κινητήρα Kohler Stage V. Η μετάβαση στον κινητήρα εκπομπών Stage V, όπως θα υπέθετε κανείς, θα  απαιτούσε αύξηση του ύψους του καπό. Χάρει όμως στις σχεδιαστικές δεξιότητες τις ArgoTractors, στην έρευνα και την ανάπτυξη και υιοθετώντας ένα σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων πλευρικά του καπό, οι διαστάσεις παρέμειναν ίδιοι. Αυτό εξασφαλίζει ότι η ορατότητα του χειριστή παραμένει βέλτιστη, παρέχοντας εύκολο χειρισμό και άνεση στον οδηγό και εξαιρετικά ευέλικτη χρήση του ελκυστήρα, η οποία είναι κατάλληλη τόσο για εξειδικευμένες γεωργικές εφαρμογές όσο και για την χρήση σε δήμους και κοινοτήτες.

Κινητήρες Kohle

Τα 2 μοντέλα της σειράς,  X2.055 και X2.060 εφοδιάζονται με ολοκαίνουργιους κινητήρες 1,9λίτρων , 3 κυλίνδρων με turbo aftercooler, και αποδίδουν ισχύς 49 και 57 hp αντίστοιχα, με μέγιστη ροπή 180 και 200 Nm στις 1200στροφές. Μια νέα σημαντική προσθήκη είναι το σύστημα αποθήκευσης στροφών κινητήρα Engine Memo Switch το οποίο επιτρέπει την αποθήκευση των στροφών του κινητήρα εύκολα και την ανάκληση τους με μεγάλη ευκολία, με την χρήση κουμπιού στην δεξιά κονσόλα.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

1,9λίτρα / 3κύλινδροι

ΙΣΧΥΣ

49, 57

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

μηχανική ρεβέρσα, 16 ταχύτητες εμπρός και 16 όπισθεν

Η σειρά X2 είναι διαθέσιμη σε 2 διαφορετικές εκδόσεις: την Standard, η οποία διατίθεται σε εκδόσεις πλατφόρμας και καμπίνας, ή την έκδοση GE (Ground Effect), μόνο σε έκδοση πλατφόρμας. Με την έκδοση GE (Ground Effect) επιτυγχάνεται ένα χαμηλότερο μηχάνημα, χάρει στην χρήση ειδικών μειωτήρων στον πίσω άξονα και του εμπρόσθιου άξονα, καθιστώντας το ιδανικό για την χρήση σε κλειστούς οπωρώνες (ακτινίδια, κρεβατίνες κ.α.)

Έκδοση Standard, διαθέσιμη σε πλατφόρμα και καμπίνα, και έκδοση GE (Ground Effect), μόνο πλατφόρμα

Η έκδοση καμπίνας ξεχωρίζει εκτός από τον σχεδιασμό της, για την άνεση που προσφέρει χάρει στο air-condition, το ανοιγόμενο εμπρός παράθυρο, την εγκατάσταση ραδιοφώνου την ηχομόνωση και την μόνωση αντί των κραδασμών.

Τα νέα όργανα είναι πλέον ψηφιακά, εγγυόντας την τεχνολογική βελτίωση που προσφέρει διαγνωστικές ενδείξεις, χρόνους συντήρησης, στοιχεία των εργασιών που εκτελούνται και κατανάλωση καυσίμου.

Κιβώτιο ταχυτήτων με μηχανική ρεβέρσα

Το κιβώτιο με μηχανική ρεβέρσα  προσφέρει 16ταχύτητες εμπρός και 16 όπισθεν με έρπουσες ,και ελάχιστη ταχύτητα 220m/h.

Υδραυλικό κύκλωμα

Η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου είναι 40λίτρα, και η παροχή της αντλίας είναι αυξημένη σε 35l/min για το πίσω σύστημα ανύψωσης και τα χειριστήρια και ξεχωριστή αντλία 20l/min για το τιμόνι.

Το πίσω σύστημα ανύψωσης 3 σημείων είναι κατηγορίας 1 και προσφέρει ανυψωτική ικανότητα 1200kg. Κατά παραγγελία διατίθεται εμπρόσθιο υδραυλικό και ΡΤΟ με ανυψωτική ικανότητα 400kg.

Στην νέα έκδοση προσφέρονται 3 βοηθητικές εξωτερικές παροχές (2 standard και 1 παροχή πλεύσης κατά παραγγελία). Το ΡΤΟ είναι διαθέσιμο σε 2 διαφορετικές ταχύτητες: 540 και 540E , καθώς και με στροφές ανάλογες της ταχύτητας εδάφους. Η τετρακίνηση στον εμπρόσθιο άξονα γίνεται με ηλεκτρουδραυλική σύμπλεξη “Hydralock” και διατίθεται και στις δύο εκδόσεις STD και  GE.