Νέο X7.6 VT-DRIVE: τεχνολογία και παραγωγικότητα στο μέγιστο

Η νέα σειρά τρακτέρ Χ7.6 έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις δύσκολες απαιτήσεις των νέων αγροτών και επαγγελματιών. Με σχεδιασμό εμπνευσμένο από την αυτοκινητοβιομηχανία, τα τρακτέρ της σειράς Χ7.6 διαθέτουν πιο επιθετικές γραμμές σχεδιασμού και νέα πιο ευρύχωρη καμπίνα με απλά, εργονομικά κατανεμημένα χειριστήρια για εύκολο και ακριβή χειρισμό. Η οροφή της καμπίνας έχει επανασχεδιαστεί και διαθέτει 12 φώτα εργασίας τα οποία έχουν επανατοποθετηθεί για να προσφέρουν πλήρη περιμετρική ορατότητα για νυχτερινή εργασία. Το καπό έχει επανασχεδιαστεί επίσης με πιο απλοποιημένη, επιθετική εμφάνιση που βελτιώνει την ορατότητα εμπρός.

Έλξη, ευελιξία και άνεση σε όλους τους τύπους εδάφους

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

6,7λίτρα/ 6κύλινδροι

ΙΣΧΥΣ

210hp 225hp 240hp

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

VT-Drive συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης

Με τον κινητήρα να εδράζεται σε χυτοχαλύβδινο σασί και με ενισχυμένο εμπρόσθιο άξονα με ανεξάρτητους τροχούς, τα τρακτέρ της σειράς Χ7.6 είναι τα τρακτέρ που μεταφέρουν περισσότερη ισχύ στο έδαφος στην κατηγορία του. Τα τρακτέρ της σειράς προσφέρουν εξαιρετική έλξη και εξαιρετική ευελιξία εξασφαλίζοντας την μέγιστη πρόσφυση και την ευστάθεια για ασύγκριτη οδηγική άνεση και στο χωράφι και στον δρόμο. Ο εμπρόσθιος άξονας είναι εξοπλισμένος με πλήρως ηλεκτρουρδραυλικό μπλοκέ διαφορικού και ηλεκτρουδραυλική σύμπλεξη της τετρακίνησης 4WD που εξασφαλίζει μέγιστη αποδοτικότητα και ασφάλεια σε όλες τις εδαφικές συνθήκες. Τα φρένα διαθέτουν μεγάλη χωρητικότητα και προσφέρουν ασφαλή ισχύ πέδησης. Επίσης, κατά το φρενάρισμα, συμπλέκεται η τετρακίνηση αυτόματα, και φρενάρουν αποδοτικά όλοι οι τροχοί. Όλα τα τρακτέρ της σειράς Χ7.6 είναι εξοπλισμένα με σύστημα αύξησης της ισχύος φρεναρίσματος, έτσι ώστε να μειώνεται η προσπάθεια του χειριστή και να βελτιώνεται η οδηγική ακρίβεια.

Καμπίνα PREMIERE: Το νέο γραφείο σας πρώτης κλάσης

Η καμπίνα Premiere Cab διαθέτει έναν νέο σχεδιασμό τεσσάρων κολώνων με αρθρωτές πόρτες με μεντεσέδες βαρέου τύπου που παρέχει ανεμπόδιστη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, παρέχοντας στον οδηγό πλήρη ορατότητα των τυφλών σημείων χωρίς να χρειάζεται να αλλάζει θέση.

Η καμπίνα είναι υπό πίεση και για να διατηρείται ένα καθαρό περιβάλλον χωρίς σκόνη. Ένα εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα ηχομόνωσης, διατηρεί ένα επίπεδο θορύβου εντός της καμπίνας μόλις στα 70 dB για μέγιστη άνεση κατά τον χειρισμό. Το κατά παραγγελία ηλεκτρουδραυλικό ημιενεργό σύστημα ανάρτησης της καμπίνας βελτιώνει περαιτέρω την άνεση του χειριστή. Τα μεγάλα, ευρύχωρα σκαλιά επιτρέπουν την εύκολη και ασφαλή πρόσβαση του χειριστή. Το εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει συναρμογές και φινίρισμα επιπέδου αυτοκινήτου με ειδικά ανθεκτικά υλικά τα οποία είναι εύκολα στον καθαρισμό. Το ταμπλό οργάνων και η κολώνα τιμονιού μπορεί να ρυθμίζονται και να ανακλείνονται μαζί για το απόλυτο ταίριασμα στις ανάγκες του χειριστή. Το κάθισμα με επένδυση alcantara, είναι περιστρεφόμενο, με ανάρτηση αέρα και πλήρως αυτόματη ρύθμιση ύψους, θέρμανση και αερισμό για την απόλυτη οδηγική άνεση. Το δεξί μπράτσο με πολυχειριστήριο φιλοξενεί τα κύρια χειριστήρια του τρακτέρ τα οποία είναι κατανεμημένα με απλό και λογικό τρόπο.

Ο εργονομικός σχεδιασμός του πολυχειριστηρίου προσφέρει εύκολο και διαισθητικό έλεγχο στις βασικές λειτουργίες του τρακτέρ. Ενσωματωμένη στο μπράτσο είναι η οθόνη αφής DSM 12-inch με απλοποιημένα γραφικά που επιτρέπουν στον χειριστή γρήγορη διαχείριση και ρύθμιση των παραμέτρων λειτουργίας του τρακτέρ. Η νέα καμπίνα Premier Cab προσφέρει επιπρόσθετα νέες λειτουργίες, όπως εμπρός και πίσω κάμερες και το μενού MyHMF για την αυτόματη διαχείριση στα κεφαλάρια.

Στην βασική σύνθεση της καμπίνας Premier Cab περιλαμβάνεται ψυχόμενος χώρος και ποτηροθήκη, φίσα 12V για φόρτιση κινητών συσκευών, εσωτερικός καθρέπτης και ανοιγόμενη ηλιοροφή η οποία παρέχει επιπρόσθετη ορατότητα για τις εργασίες με εμπρόσθιο φορτωτή. Ενσωματωμένο στην οροφή της καμπίνας, είναι το υψηλής απόδοσης αυτόματο σύστημα κλιματισμού το οποίο διατηρεί την επιθυμητή θερμοκρασία στο εσωτερικό της καμπίνας, ανεξάρτητα με τις καιρικές συνθήκες.

Νέοι κινητήρες Beta Power Fuel Efficiency: Άφθονη ισχύς έλξης στο χωράφι

Η νέα σειρά τρακτέρ Χ7.6 εφοδιάζεται με έναν νέο κινητήρα Beta Power Fuel Efficiency 6.7L, 6 κυλίνδρων με turbo και τεχνολογία ψεκασμού πολλών βαλβίδων και ηλεκτρονικό έλεγχο common rail. Οι κινητήρες εδράζονται σε χυτοχαλύβδινο σασί το οποίο βοηθά στην μείωση του θορύβου, των κραδασμών καθώς και στην απορρόφηση των στρεπτικών τάσεων κατά την διάρκεια των βαριών εργασιών. Επίσης η ύπαρξη του σασί επηρεάζει και το κέντρο βάρους των τρακτέρ, το οποίο είναι μετατοπισμένο εμπρός σε σχέση με τα τρακτέρ της κατηγορίας, γεγονός που βελτιώνει τις συνθήκες πρόσφυσης στο έδαφος και ως εκ τούτου την μειωμένη κατανάλωση.

Η ψύξη του κινητήρα εξασφαλίζεται από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υδραργυρικό βεντιλατέρ, το οποίο διατίθεται στην βασική έκδοση σε όλα τα τρακτέρ της σειράς. Η τεχνολογία αυτή βελτιώνει την απόδοση ψύξης και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τα επίπεδα θορύβου. Οι νέοι κινητήρες Beta Power Fuel Efficiency που εφοδιάζουν την σειρά είναι σχεδιασμένοι για να προσφέρουν απλότητα και λειτουργικότητα χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση, στην αξιοπιστία και στην ανθεκτικότητα. Οι κινητήρες διαθέτουν το σύστημα Power Plus, το οποίο προσαρμόζει ηλεκτρονικά την ισχύ του κινητήρα για να ανταποκρίνεται σε διαφορετικές συνθήκες φορτίου.

Κατά την διάρκεια εφαρμογών μεταφοράς ή εργασιών με το ΡΤΟ, το σύστημα Power Plus παρέχει αυτόματα επιπλέον ισχύ για την διαχείριση σκληρών συνθηκών και βαρέων φορτίων, διατηρώντας παράλληλα την ταχύτητα και την παραγωγικότητα. Με το Power Plus τα τρακτέρ της σειράς Χ7.6 αποδίδουν μέγιστη ισχύ 200, 215 και 230 hp.

X7.621 VT-Drive X7.623 VT-Drive X7.624 VT-Drive
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ  FPT – Beta Power Fuel Efficiency  FPT – Beta Power Fuel Efficiency  FPT – Beta Power Fuel Efficiency
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΜΕ  POWER PLUS (97/68 CE – ISO TR 14396) HP/kW 194/143 205/151 219/161
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ ΜΕ POWER PLUS (97/68 CE – ISO TR 14396)   HP/kW 210/155 225/166 240/176
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ ΧΩΡΙΣ  POWER PLUS (ME POWER PLUS) – ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1400 rpm Nm 840 (860) 904 (921) 966 (983)
ΑΠΟΘΕΜΑ ΡΟΠΗΣ ΧΩΡΙΣ POWER PLUS (ΜΕ POWER PLUS) 36%(41%) 36%(41%) 36%(41%)
ΑΡ.ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ / ΚΥΒΙΣΜΟΣ/ ΑΡ.ΒΑΛΒΙΔΩΝ     cm3 6 / 6,7 / 24 6 / 6,7 / 24 6 / 6,7 / 24
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ADBLUE L 52 52 52
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ  L 350 350 350

VT-Drive, κιβώτιο ταχυτήτων συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης.

Μια ισχυρή και ευέλικτη σειρά τρακτέρ όπως η σειρά Χ7.6, πρέπει να είναι σε θέσει να χειριστεί όλα τα είδη των εργασιών και των συνθηκών. Το κιβώτιο ταχυτήτων συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης VT-Drive έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει την ευελιξία που απαιτείται από την σύγχρονη γεωργία. Συνδυάζοντας έναν ισχυρό κινητήρα με ένα κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης VT-Drive τεσσάρων σταδίων, που διαθέτει τέσσερα πλανητικά γρανάζια με υδρόψυκτους συμπλέκτες, τα τρακτέρ της σειράς Χ7.6, προσφέρουν γρήγορη επιτάχυνση και εξαιρετική απόκριση, καθιστώντας την εργασία ευκολότερη και πιο αποδοτική. Το κιβώτιο ταχυτήτων VT-Drive προσφέρει τέσσερα εύρη ταχυτήτων και αποτελεί σημείο αναφοράς για την τεχνολογία κιβωτίων ταχυτήτων. Με την χρήση τεσσάρων βαθμίδων κιβώτιο CVT αντί δύο (ανταγωνισμός) προσφέρονται πραγματικά πλεονεκτήματα στους αγρότες και στους επαγγελματίες που αναζητούν τρακτέρ κατάλληλα για πολλές εργασίες, ικανά να εξασφαλίζουν μέγιστη αποδοτικότητα σε οποιαδήποτε εργασία και συνθήκες.

Το κιβώτιο ταχυτήτων VT-Drive  προσφέρει 4 βαθμίδες ταχυτήτων για την ικανοποίηση διαφορετικών απαιτήσεων λειτουργίας:

– Βαθμίδα 1 Έρπουσες: 0.5 – 3 km/h
– Βαθμίδα 2 Χωράφι 1: 0.5 – 12 km/h
– Βαθμίδα 3 Χωράφι 2: 0.5 – 21 km/h
– Βαθμίδα 4 Μεταφορά: 0.5 – 40 o 50 km/h

Το κιβώτιο ταχυτήτων VT-DRIVE προσφέρει επίσης 4 διαφορετικές επιλογές λειτουργίας:

  1. Αυτόματη λειτουργία Auto Mode – Ο εγκέφαλος ελέγχει τις στροφές του κινητήρα και την σχέση ταχύτητας, βάσει των παραμέτρων που έχουν τεθεί στο ποτενσιόμετρο, με σκοπό να επιτευχθεί η απαιτούμενη ταχύτητα πορείας.
  2. Χειροκίνητη λειτουργία Manual Mode -Ο χειριστής ρυθμίζει τις στροφές του κινητήρα με την χρήση του χειρόγκαζου. Ο εγκέφαλος επιλέγει την κατάλληλη ταχύτητα για την επίτευξη της επιθυμητής  ταχύτητας πορείας.
  3. Λειτουργία PTO Mode – Ο χειριστής ρυθμίζει τις στροφές του κινητήρα με την χρήση του χειρόγκαζου. Ο εγκέφαλος επιλέγει την κατάλληλη ταχύτητα για την επίτευξη της επιθυμητής  ταχύτητας πορείας, με προτεραιότητα στην ταχύτητα ΡΤΟ.
  4. Λειτουργία Cruise Mode – Ο χειριστής επιλέγει την ταχύτητα πορείας η οποία παραμένει σταθερή.

Τα τρακτέρ της σειράς X7.6 ξέρουν πως να αυξήσετε την παραγωγικότητα σας.

Τα τρακτέρ της σειράς Χ7.6 διαθέτουν υδραυλικό σύστημα κλειστού κέντρου με αντλία μεταβλητού όγκου. Αυτό σημαίνει ότι η αντλία παρέχει την ακριβή ποσότητα λαδιού που απαιτεί το σύστημα, έτσι ελαχιστοποιείται η περιττή σπατάλη ενέργειας. Το σύστημα παρέχει έως 160 l/min στο ανυψωτικό σύστημα και στις βοηθητικές εξωτερικές παροχές, επιτρέποντας την ταυτόχρονη χρήση όλων των υδραυλικών λειτουργιών. Το υδραυλικό σύστημα περιλαμβάνει επίσης αντλία τιμονιού με παροχή 44 l/min. Η σειρά τρακτέρ Χ7.6 έχει σχεδιαστεί για απαιτητικές και δύσκολες εργασίες με παρελκόμενα βαρέου τύπου. Το ΡΤΟ πρσφέρει 4 ταχύτητες : 1000, 1000Eco, 540 και  540Eco και η συναρμογή του άξονα μετάδοσης εξασφαλίζει την ελαχιστοποίηση των απωλειών ισχύος και ώς αποτέλεσμα την μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας. Ένα ηλεκτρουδραυλικό σύστημα σύμπλεξης του ΡΤΟ ενεργοποιεί την ομαλή και προοδευτική σύμπλεξη, και την ομαλή εκκίνηση του παρελκομένου.

Η σειρά τρακτέρ Χ7.6 είναι εφοδιασμένο με σύστημα αύξησης ισχύος Power Plus, το οποίο αυτόματα αυξάνει την ισχύ  κατά την διάρκεια εργασιών με ΡΤΟ. Αυτό το σύστημα ενεργοποιεί τον κινητήρα να διατηρεί σταθερή την ισχύ παρά τις μεταβολές του φορτίου, επιτρέποντας την βέλτιστη χρήση του ΡΤΟ για βελτιωμένη απόδοση και παραγωγικότητα του τρακτέρ. Το ανυψωτικό σύστημα 3 σημείων είναι εξοπλισμένο με αισθητήρα φορτίου στις κάτω λάμες υδραυλικού για ακριβή έλεγχο του παρελκομένου και προσφέρει ανυψωτική ικανότητα των 9300 kg.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

 X7.621 VT-Drive X7.623 VT-Drive X7.624 VT-Drive
ΜΕΓΙΣΤΟ ΜΗΚΟΣ ΜΕ ΑΝΤΙΒΑΡΑ – ΜΕΧΙΣΤΟ ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΟ mm 5360 – 2550 measured with tires 600/60R30 – 710/60R42 5360 – 2550 measured with tires 600/60R30 – 710/60R42 5360 – 2550 measured with tires 600/60R30 – 710/60R42
ΒΑΡΟΣ – ΜΕ ΒΑΣΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ Kg 8300 8300 8300
ΜΙΚΤΟ ΒΑΡΟΣ Kg 13000 13000 13000