Η νέα σειρά X7 SWB εφοδιάζεται με ολοκαίνουργιους κινητήρες, που ικανοποιούν την προδιαγραφή καυσαερίων Stage V χάρει στο σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων HI-eSCR2 (DOC+SCRoF). Οι κινητήρες της νέας σειεάς είναι οι νέοι FTP NEF 45, 16-βαλβίδων, 4.5-λίτρων 4-κυλίνδρων και FTP NEF 67, 24-βαλβίδων, 6.7-λίτρων 6-κυλίνδρων με Turbo Intercooler και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common Rail.
McCormick X7 Short Wheelbase
Μεγαλυτερη δυναμη, σταθεροτητα και ευελιξια
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
4,5λίτρα – 6,7λίτρα / 4κύλινδροι – 6κύλινδροι
ΙΣΧΥΣ
165hp 175hp
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
P6-Drive και VT-Drive
Τα μοντέλα που περιλαμβάνονται στην σειρά είναι: το X7.4 P6-Drive, με τα μοντέλα X7.417 με ισχύ165hp και X7.418 με ισχύ 175hp με κινητήρες 4 κυλίνδρων, το X7.6 P6-Drive, με μοντέλα X7.617 με ισχύ 165hp και X7.618 (175hp) με κινητήρες 6 cylinders, τα X7 VT-Drive με κινητήρες 4 και 6 κυλίνδρων και τα μοντέλα X7.418 και X7.618, ισχύος 175hp χάρει στο σύστημα Power Plus.
Η τοποθέτηση του κινητήρα είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει ένα μεταξόνιο των 2,651mm για τα μοντέλα με κινητήρα 4 κυλίνδρων και προσφέρουν εξαιρετική ευστάθεια κατά την διάρκεια αροτραιών εργασιών και εργασιών με εμπρόσθιο φορτωτή, διατηρώντας την ευελιξία και την λειτουργικότητα. Το μεταξόνιο των μοντέλων με κινητήρα 6 κυλίνδρων είναι 2.760mn. Το κοινό των 2 σειρών είναι το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο των 11.500kg και η διάσταση των πίσω ελαστικών 710/60R38, που προσφέρουν μεγαλύτερη ευστάθεια και άνεση κατά την διάρκεια μεταφορών, λιγότερη συμπύκνωση του εδάφους στις εργασίες στο χωράφι και καλύτερη πρόσφυση και απόδοση κατά την διάρκεια της καλλιέργειας εδάφους.
ΚΑΜΠΙΝΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΓΙΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Με επίκεντρο την άνεση του χειριστή, ή καμπίνα είναι η καλύτερη στην κατηγορία για εργασίες τόσο στο χωράφι ή κατά τις οδικές μεταφορές, χάρει στον κατά παραγγελία εμπρόσθιο σπαστό άξονα, που με ηλεκτρονικό έλεγχο απορροφά τις τάσεις και τους κραδασμούς ανεξάρτητα σε κάθε τροχό. Στο χωράφι, ο μηχανισμός του εμπρόσθιου άξονα βελτιώνει την πρόσφυση και τον χειρισμό και στον δρόμο βελτιστοποιεί την ταχύτητα, την ασφάλεια και την άνεση. Η υψηλή ποιότητα των υλικών κατασκευής και η εξαιρετική εργονομία των χειριστηρίων στην καμπίνα, καθιστούν τον χώρο οδήγησης ιδανικό για ξεκούραστη εργασία χωρίς άγχος. Υπάρχουν επίσης δύο επιλογές ανάρτησης καμπίνας: μηχανικής ή ημι-ενεργής ηλεκτρονικά ελεγχόμενης.
Το λογισμικό ελέγχου που φορτώνεται στην οθόνη αφής Data Screen Management (οθόνη αφής 12″) επωφελείται από ένα νέο μενού και επιτρέπει γρήγορη και αποτελεσματική λειτουργία χάρη στην αποθήκευση των δραστηριοτήτων με προγραμματιζόμενα κουμπιά (MyFunctions) για την προσαρμογή των λειτουργιών του τρακτέρ.
Οι δορυφορική πλοήγηση και το σύστημα ISOBUS είναι πλήρως ενσωματωμένα, τα οποία, μέσω της εύκολης χρήσης της οθόνης DSM, επιτρέπουν στον χειριστή να διαχειρίζεται τα παρελκόμενα από μία οθόνη.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ FTP ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα τρακτέρ της σειράς εφοδιάζονται από ολοκαίνουργιους κινητήρες FTP NEF 45, 16-βαλβίδων, 4.5-λίτρων 4-κυλίνδρων και FTP NEF 67, 24-βαλβίδων, 6.7-λίτρων 6-κυλίνδρων με Turbo Intercooler και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού Common Rail. Το καινοτόμο χαρακτηριστικό των κινητήρων έγκειται στην στρατηγική έγχυσης καυσίμου, η οποία οδηγεί σε αυξημένη ανταπόκριση, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, και βελτιωμένες εκπομπές σε όλες τις εργασίες.
X7.417 P6-Drive |
X7.418 P6-Drive |
X7.617 P6-Drive |
X7.618 P6-Drive |
X7.418 VT-Drive |
X7.618 VT-Drive |
|
---|---|---|---|---|---|---|
Μέγιστη Ισχύς (97/68 CE – ISO TR 14396) HP/KW | 155,3/114,2 | 166,3/122,3 | 155,3/114,2 | 166,3/122,3 | 166,3/122,3 | 166,3/122,3 |
Μέγιστη Ισχύς με EPM (97/68 CE – ISO TR 14396) HP/kW | 165,2/121,5 | 175,4/129,0 | 165,2/121,5 | 175,4/129,0 | 175,4/129,0 | 175,4/129,0 |
Στροφές κινητήρα στην μέγιστη ισχύ-rpm | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 |
Μέγιστη ροπή στις 1400 rpm στροφές κινητήρα χωρίς EPM, (με EPM) – Nm | 651,9 (675,6) | 700,0 (700,0) | 651,9 (675,6) | 700,0 (700,0) | 700,0 (700,0) | 700,0 (700,0) |
Κατασκευαστής | FPT | FPT | FPT | FPT | FPT | FPT |
Τύπος Κινητήρα – Τύπος εγκατάστασης | NEF 45 – Δομικός κινητήρας | NEF 45 – Δομικός κινητήρας | NEF 67 – Δομικός κινητήρας | NEF 67 – Δομικός κινητήρας | NEF 45 – Δομικός κινητήρας | NEF 67 – Δομικός κινητήρας |
Αρ.Κυλίνδρων / Κυβισμός/ Αρ.Βαλβίδων | 4 / 4,5 Λίτρα/ 16 | 4 / 4,5 Λίτρα/ 16 | 6 / 6,7 Λίτρα/ 24 | 6 / 6,7 Λίτρα/ 24 | 4 / 4,5 Λίτρα/ 16 | 6 / 6,7 Λίτρα/ 24 |
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου l | 280 | 280 | 280 | 280 | 280 | 280 |
Χωρητικότητα δεξαμενής AdBlue / DEF l | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 |
ΔΥΟ ΚΙΒΩΤΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ: VT-Drive ΚΑΙ P6-Drive
Υπάρχουν δύο διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων: το VT-Drive (για υψηλότερες ισχύς) και το P6-Drive (για όλα τα τρακτέρ της σειράς). Το συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης, 4 βαθμίδων κιβώτιο VT-Drive με 4 σέτ πλανητικών γραναζιών σε συνδυασμό με υδραυλικούς συμπλέκτες εγγυάται πρώτης κλάσης ανταπόκριση. Οι ταχύτητες εργασίας, από την ελάχιστη των 0.04 km/h στην μέγιστη των 40 km/h, διευκολύνουν την παραγωγικότητα σε κάθε εργασιακό περιβάλλον. Το κιβώτιο ταχυτήτων ελέγχεται από το joystick VT-EasyPilot στο πολυλειτουργικό υποβραχιόνιο. Το κιβώτιο ταχυτήτων P6-Drive, από την άλλη πλεύρα, διαθέτει 6 ταχύτητες Powershift υπό φορτίο, 5 ρομποτικές βαθμίδες και ηλεκτρουδραυλική ρεβέρσα στην κολόνα του τιμονιού. Ο συνολικός αριθμός των ταχυτήτων είναι 30 εμπρός και 15 όπισθεν, οι οποίες με τις έρπουσες γίνονται 54 εμπρός και 27 όπισθεν. Το κιβώτιο ελέγχεται από το απλό και εργονομικό πολυχειριστήριο joystick EasyPilot. Το σύστημα Stop & Action συνδυάζει την λειτουργία αποσύμπλεξης στο πεντάλ φρένων, επιτρέποντας στο τρακτέρ να σταματά χωρίς το πάτημα του συμπλέκτη, για ευκολότερη οδήγηση στον δρόμο. Η ταυτόχρονη χρήση των συστημάτων Stop & Action και APS (Auto Powershift) επιτρέπει την μετάδοση των ταχυτήτων του κιβωτίου P6-Drive παρόμοια με του κιβωτίου VT-Drive.
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Το υδραυλικό κύκλωμα κλειστού κέντρου με αντλία παροχής 123 l/min ( μεγαλύτερη αντλία με παροχή 160 l/min διατίθεται κατά παραγγελία) μπορεί να εφοδιάσει έως και 8 εξωτερικές βοηθητικές παροχές. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος του υδραυλικού συστήματος ανάρτησης 3 σημείων προσφέρει ανυψωτική ικανότητα των 9,300 kg.
ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
X7.417 P6-Drive |
X7.418 P6-Drive |
X7.617 P6-Drive |
X7.618 P6-Drive |
X7.418 VT-Drive |
X7.618 VT-Drive |
|
---|---|---|---|---|---|---|
Μεταξόνιο mm | 2651 | 2651 | 2760 | 2760 | 2651 | 2760 |
Βάρος- Με στάνταρ σύνθεση Kg | 6400 | 6400 | 6700 | 6700 | 6700 | 6700 |
Μικτό βάρος Kg | 11500 | 11500 | 11500 | 11500 | 11500 | 11500 |
Μέγιστη διάσταση ελαστικών – (index IR) mm | 600/60R28 (RI 675) – 710/60R38 (RI 875) |